• Projektstöd IF Segregerade områden

RF har fått extra medel från Regeringen för att arbeta med idrott i segregerade områden. Vill din förening arbeta med barn & ungdom eller personer med funktionsnedsättning kan ni ansöka om Projektstöd IF segregerade områden senast den 15 september.
  • Inbjudan till Sundsvall Open Junior

Dags för nästa tävling i Ungdomstouren - Välkomna till Sundsvall den 17-18 augusti!
  • Vi söker en föreningskonsulent

Vill du vara med och utveckla svensk biljardsport? Svenska Biljardförbundet söker en föreningskonsulent som är intresserad av att arbeta med utvecklingsarbete både strategiskt och operativt.
  • Vill du vara med i Utskottet för Parabiljard?

Vi söker nu medlemmar till det nya utskottet för Parabiljard. Är det dig vi söker?
  • Stärkt stöd till anläggningssatsningar

Funderar er förening på en ny biljardhall, behöver ni rusta upp er nuvarande, minska er energiförbrukning eller något annat kopplat till anläggningen? Då finns det möjlighet att ansöka om stöd från RF SISU distrikten. Under 2024 finns det en extra pott med pengar som innebär att RF har större möjlighet att bevilja stöd till anläggningar.
  • Träningsläger och Kvarken Junior Masters i juli

Den 3-7 juli arrangeras ett träningsläger för juniorer samt Kvarken Junior Masters i Umeå. Det finns fortfarande några platser kvar.
  • Vill du gå Grundtränarutbildningen i sommar?

Vår Grundtränarutbildning är öppen för alla och är helt digital. Du genomför utbildningen i din egen takt. Vill du gå utbildningen i sommar behöver du anmäla dig senast den 27 juni.

Publicerad: 2022-02-23

Senast uppdaterad: 2023-02-03